SERVICE DESK ANALYST (SD -0012)
29/12/2008
Reporting to the Service Desk Manager, responsible for providing a
single point of contact for Customers and facilitate the restoration of
a normal operational service with minimal business impact. Operate and
Monitor MBC IT/Engineering Service Desk/Network Operation Centre to
Provide 24x7 systems availability.
Duties include:
Provide first-call & second-call resolution and support.
Record and track Incidents and Service Requests.
Monitoring and applying escalation procedures relative to Service Level Agreements.
Managing the Service Call life-cycle, including closure and verification.
Achievement of Service Desk contracted Customer Service Level Agreements.
Requirements:
The position will have a degree level education, or equivalent experience, in IT support services.
Minimum 1/2 years experience is required in support services and operations roles.
Previous experience in providing Level 1 or Level 2 Service Desk support services.
Excellent written and verbal English/Arabic communication skills.
An understanding of the ITIL framework.
A dedicated commitment to providing exceptional Customer Service.
A relevant Microsoft and Cisco Certification (MCP, CCNA, etc).
Proven experience working in a Service Level Agreement (SLA) driven environment.
Experience providing remote support.
Excellent time management and organisational skills.
A hardworking 'team-player' with a ‘can do’ attitude.
Interested candidates may please forward their CVs, quoting the job title on the Subject Line to:
Group HR Department
MBC
Dubai, UAE
ترجمه الزعيم
مُحلّل منضدةِ خدمةِ (إس دي -0012)
29/12/2008
إخْبار مديرِ منضدةِ الخدمةَ، مسؤول عن التَزويد a نقطة وحيدة مِنْ الإتصالِ للزبائنِ وتُسهّلُ إعادةَ a خدمة شغّالة طبيعية بتأثيرِ العملِ الأقل ما يمكنِ. إشتغلْ وراقبْ إم بي سي هو / هندسة منضدةِ خدمةِ / مركز عمليةِ شبكةِ لتَزويد 24 x 7 توفرِ أنظمةِ.
الواجبات تَتضمّنُ:
زوّدْ نداءاً أولاً وثنّ على القرارِ ودعمِ النداءِ.
حوادث المسارَ وطلباتَ الخدمةَ والسجلَ.
المراقبة وتَطبيق إجراءاتِ التصعيدِ نسبة إلى إتفاقياتَ خدمةِ المستويةِ.
تُديرُ دورةُ حياة نداءِ الخدمةَ، بضمن ذلك الإغلاقِ والتحقّقِ.
قلّصَ إنجازُ منضدةِ الخدمةِ إتفاقياتَ خدماتِ زبائن المستويةِ.
المتطلبات:
الموقع سَيكونُ عِنْدَهُ a تعليم درجةِ المستويِ، أَو تجربة مكافئة، فيه خدمات إسناد.
حَدّ أدنى 1/2 تجربة سَنَواتِ مطلوبةُ في أدوارِ العملياتَ وخدماتَ الإسناد.
تَستوي التجربةُ السابقةُ في تَزويد 1 أَو تَسوّي خدمتا إسناد منضدةِ الخدمةِ.
الإنجليزي الشفوي والمكتوب الممتاز / مهارات إتصالِ عربيةِ.
فَهْم إطارِ آي تي آي إل.
أي كرّسَ الإلتزامَ إلى تَزويد خدماتِ الزبائن الإستثنائيةِ.
أي مايكروسوفت ذات العلاقة وشهادة سيسكو (إم سي بي، سي سي إن أي، الخ).
التجربة المثبتة تَعْملُ في a إتفاقية خدمةِ المستويةِ (إس إل أي) قادتْ بيئةً.
التجربة تُزوّدُ دعماً بعيداً.
تنظيم الوقت الممتاز والمهارات التنظيمية.
أي ' لاعب فريقِ شغولِ ' مَع a ' يُمْكِنُ أَنْ يَعمَلُ ' موقف. المرشّحون المهتمّون قَدْ رجاءً أرسلوا سي في إس هم، يَقتبسُ عنوانَ الشغلَ على خَطِّ الموضوعَ إلى: المجموعة إتش آر قسم إم بي سي دبي، الإمارات العربية المتحدة